Bijna thuis - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leon en Anja Broere - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Leon en Anja Broere - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Door: Leon Broere

Blijf op de hoogte en volg Leon en Anja

26 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

We zitten op dit moment op London Heathrow, na een vlucht uit Calgary te wachten op de afsluitende vlucht naar Amsterdam.
Mooi de tijd om even terug te blikken. We hebben een geweldige vakantie gehad. Heel actief, veel gezien en genoten. In totaal 11 parken bezocht die ieder hun eigen unieke indentiteit hebben. Temperaturen van -8 graden tot 38 graden, regen en sneeuw. Maar overwegend zon, veel zon, prachtig weer. We hebben in total ruim 7.300 kilometer gereden en ruim 50 kilometer gewandeld. Maar vooral veel uren wildlife gespot, veelal 's morgens vroeg en in de vroege avond. We hebben honderden, misschien wel duizenden bizons gezien en honderden herten, pronghorn antilopen, eekhoorns. Heel bijzonder waren natuurlijk ook de mountain geiten en - schapen. Uniek de wolven in Yellowstone, ongeveer 15 stuks en de beren in Many Glacier, Waterton en Banff. De meest bijzondere ervaring was natuurlijk de grizzly, zo lang en kort bij! Natuurlijk ook niet te vergeten de 13 mooses, ongelooflijk.
Naast alle wildlife, de prachtige natuur, de rust en de stilte en natuurlijk het camperen in de Van van Go West.
Kortom een top vakantie met op het laast nog een kleine tegenvaller. De gekochte fles wiskey in Yellowstone mocht het vliegtuig niet in vanwege security regels en moest vernietigd worden. Jammer voor jou Tom!

• 26 September 2014 - 13:17

Emmy: